معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین پیش بینی کرد تا پایان سال جاری بیش از ۵۵۳ هزار تن شیر در واحدهای گاوداری شیری استان تولید شود
کد خبر: ۷۶۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 23 July 2019

553 هزار تن شیر در واحدهای دامی استان قزوین تولید می شود

 به گزارش تابناک قزوین علی شاپورزاده  معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر افزود :  این میزان شیر از ۳۷۰ واحد دامی صنعتی  به ظرفیت ۴۹هزار و ۲۹۴ راس  و  ۴۱۷ واحد سنتی  به ظرفیت شش هزار و ۷۸۷ راس تولید می شود.

وی اظهار داشت : با تلاش و کوشش تولید کنندگان استان ؛ پیش بینی می شود امسال تولید شیر در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل  چهار هزار و ۲۱۰ تن افزایش تولید داشته باشد .

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این استان با دارا بودن پتاسيل و ظرفیت ایجاد زنجيره هاي مختلف كشاورزي و صنعتي و  صنايع وابسته در امر توليد و فرآوري و عرضه محصولات دامي و همچنین نزديكي به بازار مصرف از قطب هاي اصلي  کشور  در صنعت دامپروري  محسوب می شود .

 شاپورزاده یاد آور شد : در حال حاضر استان قزوین رتبه پنجم در کشور را در زمینه  تولید شیر دارا می باشد.

معاون تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد : این استان همواره پذيراي سرمايه گذاران داخل و خارج استان در زير بخش دام علي الخصوص گاو شيري بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار