رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین: برای رسیدن به توسعه پایدار و و تامین نیاز های داخلی باید از علم نوین بهره مند شد .
کد خبر: ۷۸۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 02 October 2019

قزوین جز ۱۰ استان کشور در زمینه تولید محصولات کشاوری

به گزارش تابناک،فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین،در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان های منطقه یک کشور که با حضور طلایی معاون وزیر جهاد کشاورزی ، و معاونین توسعه مدیریت و منابع ۱۹ استان کشور در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود : استفاده از دانش و تکنولوژی های جدید در بخش کشاورزی می تواند رشد و توسعه این بخش بدنبال داشته باشد .

وی به شرایط و پتانسیل مستعد استان قزوین در بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت : قزوین جز ۱۰ استان برتر کشور در زمینه تولید محصولات کشاوری است به طوری که طی دو سال گذشته شاخص های کشاورزی این استان رشد قابل توجهی داشته است .

خمسه تصریح کرد: اساس و زیر بنای این استان بر پایه کشاورزی بنا شده که باید از این پتانسیل به خوبی استفاده کرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به شاخص های استان در زیر بخش های کشاورزی اشاره کرد و گفت : در حال حاضر استان قزوین در زمینه تولید محصولات زراعی مانند ؛ گندم ، جو و کلزا و همچنین محصولات دام و طیور در کشور در جایگاه خوبی قرار دارد .

خمسه افزود : بخش زیادی از محصولات کشاورزی استان برای بازار تهران ارسال و نیاز استان تهران را تامین می کند .

وی تاکید کرد : با تعامل ، همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی و وزارت متبوع ؛ روند رو به رشد بخش کشاورزی استان را شاهد هستیم .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار