رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین : از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۷۱ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده است .
کد خبر: ۷۹۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 07 November 2019

3971 هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری تجهیز شد

به گزارش تابناک قزوین،فاطمه خمسه،رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در جلسه سامانه نوین آبیاری که با حضور معاونین و مدیران سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : این میزان سامانه نوین آبیاری در قالب ۱۳۷ طرح اجرا شده است .

وی اظهار داشت : همچنین در همین راستا ؛ ۴۴۴۰ هکتار سامانه نوین آبیاری در قالب ۱۹۵ طرح با ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می باشد .

به گفته ی خمسه ؛ برنامه اقتصاد مقاومتی در سال جاری برای سامانه نوین آبیاری در استان ۵۹۵۰ هکتار تعیین شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : سال گذشته در زمینه اجرای طرح های آب و خاک روند خیلی خوبی بود که امسال نیز این روند باید ادامه یابد تا طرح ها به پایان برسد.

خمسه تصریح کرد : در حال حاضر ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی مستعد سامانه نوین آبیاری در استان داریم که بایستی طی یک برنامه ریزی مناسب نسبت به اجرای سامانه های نوین آبیاری انجام داد .

به گفته ی وی ؛ تاکنون بیش از ۴۵ هزار هکتار سامانه نوین ابیاری در استان اجرا شده است .

وی یاد آور شد : بر اساس مصوبه سفر ریاست جمهوری مبنی بر اجرای ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سامانه های نوین آبیاری تاکنون ۱۹ هزار و ۶۷۷ هکتار اجرا شده و ۳۲۳ هکتار نیز باقی مانده که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار