مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد قزوین :
مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد قزوین : هزینه مسکن‌های ساخته و تعمیر شده از اعتبارات دولت،صدقات و زکات جمع‌آوری‌شده در استان، کمک‌های مبتنی بر نیاز (کمک های مردمی)، ارائه تسهیلات از صندوق امداد ولایت و آورده مددجویان تأمین شده است.
کد خبر: ۷۹۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 12 November 2019

تکمیل و احداث ۲۰۴ واحد مسکن روستایی

به گزارش تابناک قزوین،ابوالفضل خاکباز ،مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد قزوین ،مسکن را لازمه توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت این نهاد برشمرد و بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی هر خانواده، موضوع مسکن است که هزینه قابل توجهی را هم متوجه خانواده می کند و از آنجا که مسکن یکی از گران ترین نیازها در کشورماست، هزینه های این بخش نسبت به سایر هزینه ها در زندگی ، نمود بیشتری دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته تا پایان شهرویور سال جاری ۹۹ مورد تکمیل و  ۱۰۵  مورد احداث مسکن روستایی با هزینه ای بالغ بر ۲۰میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان برای مددجویان استان قزوین انجام‌ شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این مدت حدود ۶۰ درصد خدمات مسکن در مناطق محروم و ۴۰ درصد هم در سایر مناطق روستایی که محرومیت کمتری دارند و همچنین در مناطق شهری اجرایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست کمیته امداد و همچنین تاکید و برنامه ریزی مدیریت استان به سمتی حرکت می کند که در صورت تحقق تعهدات سایر دستگاه ها، تا پایان شهریور ۱۳۹۹ خانواده دارای یتیم بدون مسکن و تا پایان سال ۱۳۹۹ خانوار مددجوی سه نفره و بالاتر فاقد مسکن در استان قزوین نخواهیم داشت.

خاکباز تصریح کرد: هزینه مسکن‌های ساخته و تعمیر شده از اعتبارات دولت،صدقات و زکات جمع‌آوری‌شده در استان، کمک‌های مبتنی بر نیاز (کمک های مردمی)، ارائه تسهیلات از صندوق امداد ولایت و آورده مددجویان تأمین شده است.
وی یادآورشد: در کنار ارائه خدمت تعمیر و احداث مسکن شهری و روستایی، پرداخت اجاره‌بها به مستاجران تحت حمایت نیز از دیگر خدمات این نهاد برای کمک به تأمین سرپناه مناسب برای مددجویان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار