مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازرسی و نظارت بر عملکرد خودروهای سرویس مدارس دانش آموزی 158 مدرسه شهر قزوین در سه نوبت کاری در روز خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 14 November 2019

عملکرد خودروهای سرویس مدارس روزانه در سه نوبت مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد

به گزارش تابناک قزوین،عرشیان،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: با توجه به این که حمل و نقل ایمن خودروهای سرویس مدارس و ارتقای سطح کیفی خدمات به دانش آموزان یکی از اهداف مهم سازمان تاکسیرانی است، این سازمان با همکاری پلیس راهور روزانه در سه نوبت کاری بر عملکرد خودروهای ناوگان سرویس مدارس 158 مدرسه شهر قزوین نظارت دارد.

وی اظهار داشت: نداشتن مجوز، نداشتن برچسب و سوار کردن سرنشین اضافه جزو تخلفات اصلی خودروهای سرویس مدارس است که نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی در بازدیدهای روزانه خود با متخلفان برخورد و مدارک خودروی آنان را توقیف می کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: در بازدیدهای مربوط به مهر ماه سال جاری مدارک 394 خودروی متخلف توقیف شد که از این تعداد، 288 مورد به دلیل نداشتن مجوز، 88 مورد به دلیل نداشتن برچسب بر روی شیشه عقب خودروو 18 مورد نیز به دلیل سوار کردن سرنشین بیش از حد مجاز بوده است.

عرشیان تصریح کرد: تا کنون تعداد 1262 دستگاه خودروی سرویس مدارس از سازمان تاکسیرانی مجوز دریافت کرده اند که که از این تعداد 630 دستگاه تاکسی، 630 دستگاه خودروی شخصی، 857 نفر آقایان و 405 نفر بانوان هستند.

وی در خاتمه افزود: شهر قزوین به علت برگزاری مستمر دوره های آموزشی و  آمار کم تخلفات و تصادفات شاخص، جزو شهرهای پیشگام در حوزه خودروهای سرویس مدارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار