فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برگزاری کارگاه آموزشی آگاه سازی و تعهد به میراث فرهنگی ویژه دانش‌آموزان در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ 05 January 2020

محمدرضا کردان عصر امروز با حضور در جمع دانش‌آموزان مازندرانی اظهار کرد: با تعامل و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و کانون پرورش فکری نوجوانان کارگاه‌های آموزشی در راستای آگاه سازی، مسئولیت پذیری با محوریت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشارکت اجتماعی در سطح مدارس مازندران برگزار شده است.
وی با اشاره به برگزاری ۹۸ کارگاه آموزشی در ۹ ماهه نخست سال جاری در سطح استان تصریح کرد: فرهنگ سازی، سمت دهی سنین پایه و ایجاد احساس تعهد به مواریث فرهنگی در پیشگیری از جرائم علیه مواریث فرهنگی از اهداف اصلی این کارگاه‌ها بوده است.
فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای جلب هر چه بیشتر مشارکت اجتماعی در راستای حفظ و حراست از میراث فرهنگی گران بها استان گفت: در ۹ ماه نخست سال جاری بیش از هزار و ۵۱۴ جلسه تعاملی با انجمن‌های میراث فرهنگی، مراکز آموزشی و پژوهشی، دهیاری ها و شوراها، پایگاه های مقاومت بسیج، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و ائمه جماعت برگزار شد.
کردان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ و سامانه ۰۹۶۶۲ به شکل شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌ها در خصوص جرائم علیه میراث ‌فرهنگی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار