کد خبر: ۸۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 25 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: نمایشگاه آثار مرحوم حسین پناهی در دهدشت برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت٬ نشست خبری فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با موضوع تشریح برنامه های همایش ملی حسین پناهی در سالن کنفرانس ارشاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: مرحوم حسین پناهی از چهره های شناخته شده ملی هستند و برگزاری همایش و ایجاد دبیرخانه دائم مرحوم حسین پناهی در شهرستان امری ضروری است.

علی پوزش با اشاره به اینکه کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در ایجاد این دبیرخانه نقش به سزایی دارد، عنوان کرد: این همایش 5 و 6 شهریور به مدت دو روز اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش پنج شنبه 5 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد افتتاح می شود، تصریح کرد: حکمت عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و نویسنده کتاب " فیلسوف دیوانه " ، دهبانی پور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، بهرامیان شاعر و مدیر سایت تخصصی شعر، ولوی شاعر و مدیرکل محیط زیست استان فارس و ره انجام مسئول انجمن شعر استان در بررسی اندیشه های مرحوم حسین پناهی سخنرانی می‌کنند.

پوزش با اشاره به برگزاری ورک شاپ های تخصصی در این همایش، گفت: در این یادمان نمایشگاه آثار مرحوم حسین پناهی برپا می شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه 25 جلد از هر کدام از آثار حسین پناهی به ارزش حدود 6 میلیون تومان آماده شده است، افزود: این آثار با 30 درصد تخفیف در این همایش عرضه می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های شربه خوانی محلی و شعر خوانی تخصصی شاعران استان، گفت: دومین روز همایش ساعت 6 عصر بر مزار حسین پناهی واقع در آرامستان شهر سوق با برنامه های ویژه ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار