مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ از امروز دوشنبه و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و تا ۲۳ خردادماه امسال نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 14 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هادی زارع پور اظهار داشت: این ثبت سفارش ویژه دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، مدارس استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی است.
وی افزود: ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش آموزان پایه های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از هشتم تیرماه ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش آموزان کشور و این استان می توانند برای ثبت سفارش کتاب های درسی از طریق ۲ سامانه اینترنتی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com اقدام کنند.
زارع پور عنوان کرد: اصلاح ثبت سفارش کتاب های درسی در ۲ سامانه اینترنتی مورد نظر از سوی دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد از ۱۷ تیرماه تا ۳۱ شهریورماه امسال قابل انجام است.
وی ابراز داشت: زمان تحویل کتاب های درسی به دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد از ۱۰ شهریورماه تا اول مهرماه ۱۳۹۹ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار