رحمانی با اشاره به اینکه محدودیتی در خرید مرغ منجمد از تولیدکنندگان استان فارس، وجود ندارد، گفت: در یک ماه اخیر سه هزار و ۴۲۰ تن گوشت مرغ مازاد از مرغداران استان خریداری شده است.
کد خبر: ۸۴۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 23 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «رهام رحمانی» گفت: در خرید مرغ مازاد مرغ داران محدودیتی وجود ندارد و شرکت پشتیبانی امور دام برای جلوگیری از ضرر و زیان مرغ داران به صورت شبانه روزی آماده خرید است.

 

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس اظهار کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان، اولویت شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید مرغ، انعقاد قرارداد با مرغ داران و تشکل ها (تعاونی ها، اتحادیه ها و زنجیره های تولید) است و در صورتی که تشکل ها و یا مرغ داران متقاضی نباشند شرکت به اجبار با کشتارگاه ها قرارداد خرید مرغ منجمد منعقد می کند.

 

رحمانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و 420 تن گوشت مرغ مازاد از مرغ داران خریداری شده است و این امر با تلاش شبانه روزی همکاران، علی رغم شرایط سخت بهداشتی موجود اتفاق افتاده است.

 

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس، نرخ خرید هر کیلو مرغ منجمد خط یک را 12 هزار و 700 تومان و خط 2 را 13 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این شرکت بنا به وظیفه ی قانونی و به منظور حمایت از مصرف کنندگان بویژه گروه های آسیب پذیر، آمادگی توزیع گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان را در صورت امکان افزایش قیمت و وجود متقاضی در سطح استان دارا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار