در مراسمی با حضور دکتر طهرانچی:
در مراسمی که عصر دیروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قزوین برگزار شد، دکتر خان محمدی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 08 July 2020
 

 دکتر خان‌محمدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین شد

 

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، دکتر محمدرضا خان محمدی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات آموزش عالی کشور است، گفت: به نوبه خود از زحمات و تلاش‌های دکتر موسی‌خانی و همکاران وی در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: تقویت نقاط درخشان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و توجه بیشتر به دیگر ظرفیت‌های این دانشگاه، از اولویت‌های ماست و تلاش داریم ادبیاتی نوین و بدیع را وارد دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین کنیم.

دکتر خان محمدی با تأکید بر اینکه اکنون نمی‌توان آموزش و پژوهش را از هم جدا کرد، گفت: دانشگاه باید نیاز صنعت و جامعه را بشناسد و در سرا‌های نوآوری و واحد‌های فناور راهکار یافته و محصول تولید کند.

وی تأکید کرد: با روحیه مضاعف، از تمامی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برای پیشبرد اهداف این دانشگاه و ارتقای بیش از پیش آن استفاده خواهیم کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار