نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران و استان قزوین قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۷۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 19 June 2021

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و هدایت اللهقدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد جمالی پور استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران و استان قزوین قدردانی کردند.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الله عزوجل"

حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران به ویژه مردم عزیز، متعهد و ولایت مدار استان قزوین در انتخابات ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی افزود.

خدای متعال را شاکریم که ملت شریف ایران و مردم غیور استان قزوین به رغم همه توطئه ها، جوسازی ها، تخریب، تحریم و تهدید‌ها با درک درست و آگاهانه از شرایط امروز کشور با حضور پرشور، فراگیر و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب مدظله العالی آفریدند و ناکامی دشمنان این نظام را به نمایش گذاشتند.

اکنون با اتمام فرایند رقابت‌های انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا، ضمن دعوت مردم عزیز استان قزوین به تداوم همبستگی، اتحاد و انسجام مسئولانه و همدلانه در ذیل منویات رهبر فرزانه انقلاب و اندیشه‌های بلند و هدایتگرانه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از حضور آگاهانه مردم بصیر و متعهد ایران به ویژه استان ولایتمدار قزوین در پای صندوق‌های رأی خاضعانه سپاسگزاری وقدردانی می‌کنیم.

ضمن تبریک به منتخب ملت جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی، از خدای متعال توفیق روزافزون ایشان را از خدای متعال مسئلت می‌کنیم.

در پایان از زحمات و تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی کلیه عزیزان دخیل در امر برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیرو‌های امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه و صداوسیما، نامزد‌های محترم، ستاد‌ها و حامیانشان صمیمانه تشکر می‌کنیم.


عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

هدایت الله جمالی پور
استاندار قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار