مدیرکل بهزیستی استان قزوین:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: یک میلیارد ریال خدمات رفاهی به مددجویان این سازمان در بخش رودبار الموت غربی شهرستان قزوین اهدا شد.
کد خبر: ۹۸۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 09 August 2021

علیرضا وارثی با اشاره به برگزاری میز خدمت در بخش رودبار الموت غربی، اظهار داشت: پس از برگزاری میز خدمت در این منطقه با حضور امام جمعه، بخشدار و جمعی از مدیران بهزیستی استان در تیرماه گذشته تعدادی از مددجویان درخواست‌هایی داشتند که بسیاری از آنها اجرایی شد.

به گفته وی، این درخواست‌ها شامل ساخت و مناسب سازی مسکن، کمک هزینه‌های درمانی و معیشت و نیز تامین برخی از لوازم ضروری منزل بود که خوشبختانه بسیاری از این موارد تامین و به خانواده‌ها تحویل داده شد.

این مسوول با اشاره به اینکه این تجهیزات با یک میلیارد ریال اعتبار تهیه شد، تصریح کرد: تعدادی از این تجهیزات شامل لوازم منزل از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، آبگرمکن دیواری و کولر آبی بود که تمامی آنها خریداری و طی مراسمی به آنها اهدا شد.

وارثی اضافه کرد: در خصوص درخواست تامین کمک هزینه‌های معیشتی نیز ۱۰۰ میلیون ریال به حساب هر مددجوی نیازمند واریز و قرار شد مشکلات آنها نیز در ادامه به طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم در ادامه راه به شکل بهتری ضمن رفع مشکل مددجویان، خدمات رسانی مطلوبی را به آنان ارایه دهیم.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار