افزایش‌ دوربین‌های ثبت تخلف شهری در دستور کار است

خراسان شمالی-«تابناک»- جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: اقدامات انجام شده در پلیس راه خراسان شمالی سبب کاهش ۱۳ درصدی تلفات جاده‌ای در ۶ ماه نخست سال شده است به طوری که نصب دوربین‌های جاده‌ای و یک طرفه کردن برخی از محورها از جمله این موارد بوده است. 
کد خبر: ۱۱۸۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ 19 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی با اشاره به دوربین های ثبت تخلفات شهری، گفت: افزایش‌ دوربین‌های ثبت تخلف شهری یکی از برنامه‌های پلیس در کشور است. 

وی به بیان اینکه سعی داریم تمام کارکنان انتظامی به دوربین البسه مجهز شوند افزود: در زمینه توضیح تجهیزات پلیس به استان‌های کشور هیچگونه تفاوتی بین استان‌ها قائل نیستیم لذا تجهیزات بر اساس نیاز هر استان توزیع می‌شود که در این خصوص تجهیزات  خراسان شمالی مناسب است.

جانشین فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران باشه حالا به اقدامات انجام شده در حیطه پلیس خراسان شمالی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در پلیس راه خراسان شمالی سبب کاهش ۱۳ درصدی تلفات جاده‌ای در ۶ ماه نخست سال شده است به طوری که نصب دوربین‌های جاده‌ای و یک طرفه کردن برخی از محورها از جمله این موارد بوده است. 

سردار رضایی در پایان با اشاره به بازگشایی مدارس و اقدامات پلیس در این خصوص اضافه کرد: هر آنچه که لازم باشد پلیس راهور و کلانتریها برای امنیت دانش‌آموزان جهت شروع سال تحصیلی جدید انجام خواهد داد تا دانش آموزان و والدین با خاطری آسوده مهر ماه را شروع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار