نرخ کرایه تاکسی در شیروان 20درصد افزایش یافت

رئیس شورای اسلامی شهر شیروان از افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی های درون شهری این شهر 85 هزار نفری از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 26 July 2016
هما کلالیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مصوبه شورا که به تایید فرمانداری شهرستان رسیده نرخ کرایه تاکسی ها در شیروان با توجه به مسیرهای مسافران 16 تا 20 درصد افزایش یافته است.
وی گفت: براساس مصوبه جدید برای جابجایی مسافران هم اکنون نرخ کرایه تاکسی برای یک مسیر از سه هزار به سه هزار و 500 ریال افزایش یافته است.
کلالیان با توجه به افزایش قیمت تاکسی ها در شهرهای دیگر افزود: با توجه به تورم سالانه، هزینه های بالای حمل و نقل و درخواست رانندگان تاکسی این افزایش قیمت مصوب و به تایید فرمانداری شهرستان رسید.
رئیس شورای شهر شیروان در پاسخ به افزایش بلیط های خط واحد گفت: با توجه به اینکه شهروندان بسیار از خط واحد استفاده می کنند و از سویی کمک حال اقشار کم درآمد است درخواست افزایش قیمت بلیط های خط واحد موافقت نشده و هم اکنون قیمت بلیط ها ثابت می باشد.
تاکسی های شهری شیروان 313 دستگاه و تعداد تاکسی های خطی روستایی 107 دستگاه است که در حال حاضر در شیروان 19 دستگاه اتوبوس و مینی بوس کار جابه جایی مسافران را بر عهده دارند.
شهر شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار