با حضور نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به 2 بخش قلعه رئیسی و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه کلنگ‌زنی شد
کد خبر: ۱۰۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 10 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از تسنیم،با حضور نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به 2 بخش قلعه رئیسی و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه کلنگ‌زنی شد.

فاز اول گاز رسانی به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی به طور 8.5 کیلومتر و اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: برای اجرای پروژه گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی 47 کیلومتر لوله با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال خریداری شده است.

هوشنگ صیدالی اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی به 560 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است که امیدواریم در این زمینه دولت تدبیر و امید و مجموعه شرکت ملی گاز ایران اهتمام جدی داشته باشند.

وی از برگزاری مناقصه فاز دوم گازرسانی به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود مردم این مناطق طی 2.5 تا 3 سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای تحقق آرزوی دیرینه مردم دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم، تصریح کرد: روزی که مشکلات سد راه گاز رسانی به این دو بخش برطرف شد به عنوان یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام در خاطرم ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار