شهردار خرم‌‌آباد گفت: به دنبال این هستیم که سال ۱۴۰۲ مقدمات تامین زمین برای آرامستان جدید در خرم‌آباد را فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 02 September 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از فارس، داریوش بارانی بیرانوند یکی از مطالبات اصلی شهروندان خرم‌آباد را ساماندهی آرامستان‌های موجود و جانمایی آرامستان جدید عنوان کرد و افزود: یکی از چالش‌های ایجاد آرامستان در خرم‌آباد کمبود زیرساخت‌ها، تجهیزات، اماکن خدماتی، سرانه فضای سبز، سرانه بهداشتی و همچنین پارکینگ است.

وی بیان کرد: در راستای جانمایی آرامستان جلساتی با اداره کل منابع طبیعی برگزار کردیم و در حال پیگیری هستیم که در مکانی در حریم شهر و یا حتی خارج از حریم به آرامستان جدید اختصاص بدهیم.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه منابع طبیعی گزینه‌هایی به شهرداری خرم‌آباد معرفی کرده و در حال انجام کار‌های کارشناسی هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در یک بازه زمانی مناسب با انعقاد تفاهم‌نامه و یا قرارداد‌هایی موضوع آرامستان جدید شهر خرم‌آباد را تعیین تکلیف کنیم.

بارانی بیرانوند بیان کرد: شهرداری خرم آباد به دنبال این است که یک مکان مناسب را با زیرساخت‌های لازم از جمله سرانه فضای سبز مورد نیاز، فضای بازی کودکان، سالن برگزاری مراسمات، پارکینگ کافی و مناسب و با امکان دسترسی آسان برای شهروندان طراحی و آماده سازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در سال ۱۴۰۲ مقدمات تامین زمین آرامستان را در خرم‌آباد فراهم کنیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار