مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: کمکی که سال گذشته توسط کارخانجات و واحد‌های تولیدی در حوزه مدرسه‌سازی انجام شده ۱۳۷ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 12 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، یونس بهاروند ایران‌نیا امروز در آیین افتتاح دبیرستان خیر ساز زنده‌یاد محمود گودرزی در شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه مدرسه سازی یک زیر ساخت است که اهم همه زیر ساخت‌ها است، اظهار کرد: سعادت یک جامعه از مسیر آموزش و مدرسه می‌گذرد، بنابراین همه باید در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از اعتبارت مدرسه سازی در استان مربوط به خیران است، افزود: ما برای افزایش مشارکت در مدرسه‌سازی نیازمند ورود کارخانجات در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: متاسفانه مسوولیت اجتماعی کارخانجات و کارگاه‌های تولید در استان در حوزه مدرسه سازی مغفول مانده است، کمکی که توسط کارخانجات و واحد‌های تولیدی در حوزه مدرسه سازی انجام شده ۱۳۷ میلیارد تومان بوده است.

بهاروند بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس اعتبارت دولتی قرار بود امسال ۶۷ پروژه در قالب ۱۷۰ کلاس درس ساخته شود، اما ما این رقم را ۹۱ پروژه در قالب ۲۸۲ کلاس درس افزایش دادیم.

به گفته وی از ۱۸۲ کلاس درس ۱۹۲ کلاس درس یعنی ۶۸ درس مربوط به مناطق روستایی و دور افتاده بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه الیگودرز یکی از شهرستان‌هایی است که توجه ویژه‌ای به آن صورت گرفته است، افزود: ۳۷ پروژه با ۹۵ کلاس درس در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ پروژه با ۲۱ کلاس درس برای مهرماه آماده شد.

گفتنی است دبیرستان زنده یاد محمود گودرزی که یک پروژه تمام خیری است، در فضایی به مساحت، ۲۴۰۰ متر مربع زمین، ۱۱۰۰ متر مربع زیربنا در ۲ طبقه و با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان احداث شده است. کلیه تجهیزات توسط نوسازی مدارس خریداری و تحویل داده شده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار