رئیس مجمع بسیج لرستان، پیشرفت‌های دفاعی کشور را نتیجه خودباوری جوانان در این سرزمین دانست و گفت:هیچ قدرتی نمی‌تواند به خود اجازه دست‌درازی و تعرض به ایران اسلامی را بدهد
کد خبر: ۱۱۳۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 01 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، کریم زینی‌وند عصر امروز در جلسه مجمع بسیج این شهرستان، اظهار کرد: نیروی عظیم بسیج، امروز بدون هیچ چشم‌داشتی و فارغ از هرگونه زد و بند اداری، تنها در راستای جذب رضایت خداوند، فرصت مناسبی برای همکاری با مسوولان در گره‌گشایی از مشکلات و بن‌بست‌ها است.

وی بابیان این‌که بسیج بزرگترین شبکه کشور و بلکه جهان است که از راس تا ذیل آن گسترش یافته، افزود:امروز می‌بینیم که بسیج در هر نهادی، محکم و استوار ریشه دوانیده و در تمام صحنه‌ها حضور دارد و دلسوزانه خدمت‌گذاری می‌کند.

رئیس مجمع بسیج لرستان گفت: مجمع بسیج استان بر آن است که حتی در کورترین، دورترین و سخت‌ترین محله‌های شهرستان‌ها از فکر افراد در جهت حل مشکلات استفاده شود.

وی به مسائل جهان اسلام اشاره کرد و افزود: فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است و اتفاقات و جنایات اسرائیل در غزه وجدان بشریت را جریحه‌دار کرده و رسانه‌های خودی و غیرخودی و مردم در کشور‌های مسلمان و غیر مسلمان به این مساله اذعان دارند.

زینی‌وند یادآور شد: ضربه‌ای که جهاد اسلامی و نیرو‌های حماس بر پیکر پوسیده صهیونیسم وارد کردند، غیر قابل ترمیم و آن‌ها با عصبانیت از این موضوع، تاکنون حدود ۹ هزار انسان بی‌گناه که بیشتر زن و کودک هستند را زیر آتش خشم خود بمباران می‌کنند.

وی افزود: صهیونیست‌ها همچنان به این جنایات ادامه می‌دهند و هنوز سیراب نشدند و اژد‌های صهیونیسم که حدود ۷۵ سال است به جان فلسطینی‌ها افتاده، با طوفان الاقصی کمر آن شکست و آتش دهان آن در سر این اژد‌ها هر چیزی جلوی آن باشد را می‌سوزاند.

رئیس مجمع بسیج لرستان با بیان اینکه امروز تلاش دشمن القای یاس و ناامیدی در جامعه است، گفت: ایران اسلامی امروز با توصیه‌های خردمندانه مقام معظم رهبری و با داشتن جوانانی با بصیرت و آگاه، در منطقه و جهان در اوج بالندگی و اقتدار قرار دارد.

وی پیشرفت‌های دفاعی کشور را نتیجه خودباوری جوانان در این سرزمین دانست و افزود:هیچ قدرتی نمی‌تواند به خود اجازه دست‌درازی و تعرض به ایران اسلامی را بدهد و توانمندی‌های دفاعی امروز ایران با دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست.

زینی‌وند یادآور شد: توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی و تاثیرگذاری آن در دفاع از مرز‌های کشور، به خوبی قابل لمس و مشاهده است.

رئیس مجمع بسیج لرستان گفت: قدرت بازدارندگی دفاعی امروز ایران اسلامی به آغاز تلاش‌ها در حوزه پدافند هوایی و موشکی در دوران دفاع مقدس برمی‌گردد که امروز به اوج خود رسیده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار