امام جمعه پل‌دختر گفت: بسیج همواره در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها طلایه‌دار و جلودار خدمت به مردم به ویژه در بحران‌ها است.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 26 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت پنجم آذر سال‌روز بسیج مستضعفین در حوزه علمیه امام رضا (ع) پل‌دختر اظهارکرد: اقشار مختلف بسیج لشگر مخلص خدا و مصداق رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ هستند که در حوادث و بحران‌ها، در جامعه برای رضای خدا در خدمت به مردم نخستین گام را بر‌می‌دارند.

وی افزود: بسیجیان همواره در جبهه‌های گوناگون و مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... در راه خدا در حال جهاد هستند و حضور فعالی در تمام عرصه‌ها دارند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: براساس قرآن کسانی که در مسیر فعالیت خالصانه و مخلصانه برای خدا کار می‌کنند و در راستای ایجاد تمدن اسلامی و حاکمیت مهدی موعود (عج) گام برداشته و دراین راه نقش‌آفرینی کرده، چهارویژگی دارند.

وی افزود: بسیجیان ۲ ویژگی باطنی دارند که در سر بین آن‌ها و خداوند خلاصه می‌شود و دارای ۲ ویژگی ظاهری از آن جمله خضوع و فروتنی نسبت به مومنان و موضع‌گیری و انزجار شدید در برابر دشمن هستند.

موسوی تنفر و انزجار نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا را مصداق آیه قرآن مبنی بر تنفر شدید از کفار دانست و یادآورشد: بسیجیان در سخت‌ترین شرایط حساس پای کار نظام و ولایت هستند و از مظلوم دفاع می‌کنند.

امام جمعه پل‌دختر از مدیر و طلاب حوزه‌های علمیه به ویژه طلاب مدرسه علمیه امام رضا (ع) این شهر، به خاطر فضا‌سازی جهت برگزاری مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج تقدیر کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار