مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری المپیاد ملی هنر با رویکرد استعدادیابی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ 08 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، اعظم روانشاد امروز بیستم فروردین ماه در نشست هماهنگی برگزاری المپیاد ملی هنر در لرستان گفت: فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌ها منتشر شده تا علاقه‌مندان بتوانند در این رویداد حضور پیدا کنند.

وی گفت: این المپیاد در بخش‌های آزاد هنر‌های تجسمی، نمایشی و موسیقی برگزار خواهد شد و هدف اصلی کشف استعداد‌های هنری به ویژه در میان نوجوانان و جوانان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی را در برگزاری این رویداد بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان بتوان در این دوره از المپیاد استعداد‌های خاص هنری استان را معرفی کرده و زمینه درخشش هنرمندان این استان را در رقابت با سایر استان‌ها فراهم کرد.

روانشاد افزود: مخاطبان المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت ارشاد و هنرآموزان هنرستان‌ها هستند که تا دوم اردیبهشت ماه مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار برای آن‌ها در سامانه مورد نظر به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این رویداد بستری را فراهم کند تا استعداد‌های ناب هنری در شان ظرفیت‌های استان برگزار شود و نسبت به این رویداد نیز از سوی آموزشگاه‌های هنری و هنرستان‌ها توجه و اهتمام به برنامه‌ریزی دقیق صورت پذیرد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تشکر از روسای ادارات شهرستان‌ها از همکاری در برگزاری ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، فعالان قرآنی و مساجد در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت: کارگروهی تخصصی به منظور رفع دغدغه‌های هنرمندان ایجاد می‌شود تا بتوانیم به سمت توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان‌ها و مرکز استان پیش برویم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار