امام جمعه پل‌دختر گفت: مسوولان مربوطه با عمل به تعهدات خود از تعطیلی قطعه چهارم محور مواصلاتی پل‌دختر_خرم‌آباد خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 17 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: با توجه به بازدید‌ها و بررسی‌های انجام شده از ۲ تونل قطعه چهارم محور مواصلاتی پل‌دختر_خرم‌آباد، پیمانکار به تعهدات خود عمل کرده است.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل محور مواصلاتی پل‌دختر- خرم آباد، آن را مطالبه جدی مردم دانست و افزود: تحقق این مهم و جلوگیری از به تعطیلی کشیدن این محورو تسریع در روند آن به ورود و توجه جدی مسئولان مربوطه در وزارت راه و بانک‌های عامل به ویژه در تزریق اعتبارات بسته است.

امام جمعه پل‌دختر به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اشاره و بر حضور باشکوه و گسترده مردم در این انتخابات تاکید کرد و گفت: امنیت، مشارکت حداکثری، سلامت و رقابت در این انتخابات مطالبه مقام معظم رهبری است و آن را چهار اصل از ارکان انتخابات مطلوب برمی‌شمارند.

وی افزود: کاندیدا‌ها در شهرستان پل‌دختر استقبال بی‌نظیری برای رقابت داشتند و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای از مولفه‌های ایران قوی و به منزله مشروعیت و محبوبیت بخشیدن به نظام سیاسی و اقتدار کشور است.

موسوی یادآور شد: بدون شک حضور باشکوه و گسترده مردم پل‌دختر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در اسفند ماه امسال مشت محکم دیگری به دهان دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی به ۲۹ آبان آغاز هفته بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج امروز یک مکتب است و نگاه به بسیج نگاهی ارزشی و ولایی است که تبلور خون پاک شهدایی است که جانفشانی کردند جاودانه شدند تا بسیج جاودانه بماند.

امام جمعه پل‌دختر بر توجه به برنامه‌ها به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج در شهرستان تاکید کرد و گفت: بسیج مرهون خون پاک و مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران و ۶۵۵۵ شهید استان لرستان و پاره تن مردم است.

وی غربال‌گری توسط شبکه بهداشت در شهر‌ها و روستا‌های پل‌دختر و استان در دولت سیزدهم را قابل تقدیر دانست و افزود:امروز غربال‌گری سنین ۱۸ سال به بالا در حال انجام است که با توجه به خطر ۲ بیماری خاموش دیابت و فشار خون و پیش‌گیری ازآن مراجعه برای این مهم حائز اهمیت است.

موسوی به مسایل غزه اشاره و بر توقف حملات و برخورد قاطع با جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکید کرد و یادآورشد: رژیم صهیونیستی به جز بمباران کودکان و زنان دستاورد دیگری در غزه ندارد و در واقع تاکتیک‌های سربازان غزه کار را بر نظامیان اسرائیل دشوار کرده است.

وی افزود: بمباران‌ها در بیمارستان‌ها و کشتار کودکان در غزه به دور از مردانگی و جبهه نبرد نیست، بلکه حماس کابوسی برای سربازان اسرائیلی و تونل‌های آن به نظر برخی تحلیل‌گران ۶ برابر غزه است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: امروز در اسرائیل جربزه جنگ تن به تن در میدان نظامی نیست و در جبهه‌های مختلف شبه نظامیان آن‌ها با پاتک‌های جبهه حماس روبرو می‌شوند، اما آنچه دل هر مسلمان را به درد می‌آورد سکوت یا چراغ سبز برخی حکام اسلامی به رژیم غاصب است که تنها در ظاهر بیانیه صادر می‌کنند.

وی افزود: ملت‌های دنیا علیه ظلم اسرائیل در غزه فریاد می‌کشند، اما برخی حکام خودفروخته و بزدل شاید در ظاهر، اما دل آن‌ها با اسرائیل است.

موسوی یاد آورشد: شنبه ۲۷ آبان‌ماه روز خروش ملت بزرگ ایران اسلامی علیه جنایات رژیم غاصب، کودک‌کش و نسل‌کش صهیونیستی است و مردم پل‌دختر نیز هم‌زمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ صبح با حضور در راه‌پیمایی و تجمع در میدان شهید بهشتی این شهر خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایت‌کار و نائب آن اسرائیل، در برابر جهانیان به منصه ظهور می‌گذارند.
منبع/فارس

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار