نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تثبیت قیمت‌ها توسط دولت گام بزرگی بود اما ضروری است دولت پس از این مرحله به فکر خروج اقتصاد کشور از رکود و ایجاد پویایی در فضای کسب و کار باشد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 08 October 2015
 به گزارش تابناک به نقل از مهر ،داود محمدی در همایش روز جهانی استاندارد که عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، بیان کرد: استاندارد یکی از مهم ترین و پایه ای ترین مقولات در مباحث اقتصادی و تولیدی است که باید از سوی همه اقشار اعم از حاکمیتی و مردمی مورد توجه و اهتمام ویژه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در این میان می توان در بعد مردمی با استفاده از فرهنگسازی در راستای نهادینه شدن فرهنگ استاندارد و مطالبه گری در میان مردم گام برداشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: فرهنگسازی در میان مردم و ایجاد مطالبه‌گری در آنها نسبت به ارتقا کیفیت و ضریب استاندارد در تولید کالاهای تولیدی اثرگذار است که در نهایت با تحقق این فضا می تواند اقتصاد کشور را وارد فاز رقابت های بین المللی با بهترین و معتبرترین بازارهای جهانی کرد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت مقوله استاندارد در بعد حاکمیتی نیز اظهار داشت: اهمیت استاندارد و مقولات مربوط به آن به حدی در برنامه ریزی های نظام و دولت مهم است که در ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری در بندهای مختلفی از جمله بند ۲۴ به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بحث استاندارد اشاره شده و تحقق آن مورد تاکید قرار گرفته است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحقق تثبیت قیمت‌ها توسط دولت گام بزرگی بود اما ضروری است دولت پس از این مرحله به فکر خروج اقتصاد کشور از رکود و ایجاد تحرک و پویایی در فضای تولید و کسب و کار باشد.

وی ادامه داد: تثبیت قیمت ها زمانی ثمرات سازنده بیش تری خواهد داشت که با رونق و پویایی اقتصادی همراه شده باشد در غیر این صورت نمی توان چندان دلخوش به ثمرات موقتی و زودگذر بود.

محمدی در پایان افزود: در همین رابطه از سوی مجلس، جلسات متعددی با تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید برگزار شده است که یقینا خروجی مطلوبی به همراه خواهد داشت و مردم نتایج آن را در اقتصاد ملی مشاهده خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار