مأموران پلیس قزوین در عملیات‌های جداگانه فعالیت ماینر‌ها در یک واحد مسکونی را کشف، خودروی حامل کالا‌های قاچاق را توقیف و در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۴ سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر را دستگیر کردند، همچنین پلیس راه قزوین نیز از دو تصادف منجر به فوت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ 16 June 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت تعدادی ماینر غیرمجاز در یک واحد مسکونی در یکی از محله‌های شهر قزوین مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه مأموران با اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی، به همراه مأموران اداره برق به محل مورد نظر مراجعه کرده و در بازرسی از آن ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

عبدالمالکی تأکید کرد: با افرادی که برای منفعت و سود بیشتر خود انرژی برق را با نصب و راه‌اندازی ماینر‌های قاچاق هدر می‌دهند، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می‌کند.

ایست پلیس به خودروی حامل قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین- زنجان به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۳۶۷۶ قلم کالای خوراکی اعم از نوشابه انرژی‌زا، نسکافه، خمیر ریش، اقلام آرایشی بهداشتی و دیگر کالا‌های خارجی کشف شد.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۱۴ سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اظهار کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و برخورد با سارقان و مجرمان، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران پاسگاه انتظامی حسین‌آباد و پاسگاه انتظامی یحیی‌آباد این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران با تلاش شبانه‌روزی و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در چند عملیات جداگانه ۷ سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتور سیکلت و تعدادی سایر اموال سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: شناسایی و دستگیری یک خرده‌فروش و هفت معتاد متجاهر و کشف مقادیری انواع مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

عزیزی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به‌صورت مستمر اجرا خواهد شد.

واژگونی خودروی سواری یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه قزوین_کرج، حوالی شهر مهرگان بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد خودرو پس از برخورد با نیوجرسی واژگون شده و راننده آن به‌علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته است.

ذاکری‌منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده، خاطرنشان کرد: جسد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

برخورد پراید با تیر برق حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در پنج کیلومتری نیروگاه شهید رجایی، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

ذاکری‌منش افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری به دلایل نامعلومی با تیر برق فشار قوی کنار جاده برخورد کرده که متأسفانه سرنشین آن به‌دلیل آتش‌سوزی ناشی از برخورد خودرو با تیر برق جان باخته و راننده مصدوم نیز توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند و از انجام مواردی که موجب غفلت و حواس‌پرتی در رانندگی می‌شود پرهیز کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار