مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان قزوین بابیان اینکه از جمله خدمات دولت سیزدهم به محرومین ساخت ۵۱۵ مسکن مددجویی است، گفت: تمامی این واحد‌ها احداث و تحویل مددجویان شد. باتوجه به اینکه تأمین زیرساخت مسکن مددجویان از اولویت‌های استان است، در راستای تکمیل و ارائه خدمات مسکن به مددجویان، برای تعداد ۵۹۸ واحد مسکونی مددجویی لوله‌کشی گاز صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ 08 June 2024

به گزارش تابناک قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های لازم برای تأمین مسکن، یکی از موضوعاتی بود که در دولت سیزدهم همواره مورد توجه قرار داشت. در همین راستا، در سفر پر خیروبرکت شهید آیت‌الله رئیسی، مبلغ پنج میلیارد تومان، برای گازکشی به منازل مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) اختصاص یافت.

وی بابیان اینکه از جمله خدمات دولت سیزدهم به محرومین ساخت ۵۱۵ مسکن مددجویی است، افزود: تمامی این واحد‌ها احداث و تحویل مددجویان شد. باتوجه به اینکه تأمین زیرساخت مسکن مددجویان از اولویت‌های استان است، در راستای تکمیل و ارائه خدمات مسکن به مددجویان، برای تعداد ۵۹۸ واحد مسکونی مددجویی لوله‌کشی گاز صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) تصریح کرد: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستا‌های کم‌برخوردار برای انجام این لوله‌کشی‌ها مبلغی بالغ‌بر ۳۵ میلیارد و هشتصد میلیون ریال از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین هزینه شده است.

وی همچنین در خصوص توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، از دغدغه‌های اصلی رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی بود. بر همین اساس در دولت سیزدهم تاکنون ۱۸۴ نیروگاه انرژی خورشیدی برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد و به شبکه برق کشور متصل شده است که نزدیک به یک مگابایت برق تولید می‌کند.

ظاهری در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای طرح انرژی خورشیدی از لحاظ پدافند غیرعامل نیز برای کشور مفید است، چراکه این برق از انرژی پاک خورشید تأمین می‌گردد و هیچ‌گونه آلایندگی برای محیط‌زیست را ندارد.

وی بیان کرد: علاوه بر ویژگی‌های خوبی که اجرا و احداث نیروگاه انرژی خورشیدی برای دولت و محیط‌زیست دارد، منجر به درآمد پایدار نیز می‌شود. به‌طوری‌که در طی یک دوره تولید برق که توسط این نیروگاه‌های خانگی تولید برق صورت می‌گیرد به‌طور میانگین و بستگی به فصل و تابش نور خورشید مبلغی بالغ‌بر ۳ تا ۱۰ میلیون تومان به‌حساب مددجویان واریز می‌شود.

این مسئول در پایان اظهار کرد: اختصاص مبلغ ۳۸۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین اختصاص تسهیلات اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی از دیگر دستاورد‌های سفر رئیس‌جمهور به قزوین بوده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار