رییس کل دادگستری استان قزوین یکی از ماموریت‌های ویژه دستگاه قضایی را موضوع پیشگیری دانست و گفت: باید همه مدیران، پیشگیری را یکی از اولویت‌های اصلی خود در دستگاه‌ها قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 26 June 2024

به گزارش تابناک قزوین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا، رییس کل دادگستری استان قزوین در همایش تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری اظهار کرد: یکی از ماموریت‌هایی ویژه دستگاه قضایی بر اساس سند تحول، موضوع پیشگیری است و باید همه مدیران، پیشگیری را یکی از اولویت‌های اصلی خود در دستگاه‌ها قرار دهند.

وی اضافه کرد: در امر پیشگیری مردم دنبال نتایج و آثار مثبت آن هستند و باید همه دستگاه‌ها به صورت جهادی در این زمینه ورود کنند.

مصطفوی نیا تصریح کرد: دنیا در حوزه پیشگیری به سمت استفاده از ابزار‌های روز رفته و ما باید نیز از این تجربیات در استان استفاده کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر پیشگیری استان در کشور قابل تقدیر است و قطعا این افتخار با همراهی بخش‌های مختلف و برنامه ریزی‌های صورت گرفته محقق شده است.

در ادامه حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: جامعه هر روز در معرض خطرات و آسیب‌های اجتماعی قرار دارد و باید نهضت پیشگیری در کل استان فعال شده و همه مردم در این نهضت شرکت کنند.

رجبی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع مسئولان قضایی کشور، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری باید از بد اخلاقی‌های سیاسی دوری کرده و مطالبی را که موجب شادی دشمنان می‌شود بیان نکنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در پایان تهدیدات و هجمه‌های فرهنگی جامعه را نگران‌کننده دانست و بیان کرد: متولیان فرهنگی باید برنامه ریزی و اقدامات موثری در زمینه فرهنگی و اجتماعی جامعه داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان حوزه پیشگیری استان تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار