دبیر ستاد انتخابات گفت: ۱۰۸۹ شعبه اخذ رأی در سطح تمامی شهرستان‌های استان قزوین آماده رأی‌گیری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ 27 June 2024

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از ایسنا، حامد فتوحی ضمن اشاره به جزئیات شعب اخذ رأی در استان قزوین، اظهار کرد: ۱۰۸۹ شعبه اخذ رأی در سطح تمامی شهرستان‌های استان قزوین آماده رأی‌گیری هستند.

وی گفت: شعبه‌های اخذ رأی به تفکیک ۵۰۹ شعبه در شهرستان قزوین وجود دارد، ۱۸۱ شعبه در تاکستان، ۱۱۸ شعبه در بوئین‌زهرا، ۷۵ شعبه در آبیک، ۱۵۳ شعبه در البرز و ۵۳ شعبه نیز در آوج آماده خدمت‌رسانی به مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هستند؛ از مجموع شعب اخذ رأی در استان قزوین ۸۳۰ شعبه ثابت و ۲۵۹ شعبه سیار برای استان در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات خاطرنشان کرد: ۷۰۰ شعبه شهری و ۳۸۹ شعبه روستایی در روز جمعه شعب رأس ساعت هشت صبح آماده اخذ رأی از مردم هستند و تمهیدات ویژه‌ای برای صیانت از صندوق‌های رأی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نمایندگان فرمانداری‌ها معرفی و دوره‌های آموزشی برای آن‌ها برگزار شده و هر ۱۰ شعبه یک بازرس، هر شعبه ثابت سه مأمور حفاظتی و هر شعبه سیار چهار مأمور حفاظتی دارد.

فتوحی در پایان بیان کرد: ۹۶۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان قزوین وجود دارد که ۲۰ هزار نفر آن‌ها رأی اولی هستند و امیدواریم سطح مشارکت بالا باشد و مردم در انتخاب فردی شایسته تلاش کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار