استاندار قزوین گفت: از مردم خوب استان دعوت می‌کنم که برای خلق حماسه پرشکوه و تقویت نظام جمهوری اسلامی مشارکت داشته باشند چراکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب تصمیم گیری از سوی مردم است.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ 28 June 2024

به گزارش تابناک قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز جمعه با حضور در محل اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم استان قزوین مانند مردم سایر کشور حماسه قابل توجهی را در تاریخ انقلاب در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهند زد و برگ زرین دیگری را در انقلاب اسلامی به ارمغان خواهند آورد.

وی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز حدودا ۵۰ هزار نفر در استان قزوین مشارکت کرده اند و اطمینان داریم مردم عزیز استان تا پایان انتخابات حماسه بزرگی را رقم خواهند زد.

اعلایی گفت: امروز به همراه مدیران اجرایی دولت سیزدهم در جوار امامزاده حسین (ع) و مزار شهدا حضور پیدا کرده ایم تا به مردم اعلام کنیم امانتی که با حمایت از دولت سیزدهم در اختیار خدمت گذاران شما قرار گرفته است با حداکثر امانت داری برای دولت چهاردهم محیا می‌شود و تحویل دولت جدید می‌شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: از مردم خوب استان دعوت می‌کنم که در اجابت فرمایش رهبر معظم انقلاب برای خلق حماسه پرشکوه و تقویت نظام جمهوری اسلامی مشارکت داشته باشند چراکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب تصمیم گیری از سوی مردم است.

نماینده عالی دولت در استان اظهارکرد: یکی از مظاهر قوام نظام حضور پرشکوه مردم در انتخابات است و مشارکت بالای انتخابات حمایت مردم از نظام را متجلی و فرآیند خدمت گذاری را پایدارتر می‌کند.

وی افزود: امیدواریم فضای خدمتی که رئیس جمهور به صورت صادقانه در این کشور ماندگار کرد پس از ایشان هم ادامه پیدا کند.

استاندار قزوین به همراه معاونین و تعدادی از مدیران استانی با حصور در شعب اخذ رای مستقر در امامزاده حسین (ع) رای خود را به صندوق انداخت.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار