کتاب «تعاریف و مفاهیم واژگان پرکاربرد در برنامه‌های توسعه و پیشرفت» با هدف کمک به برنامه‌ریزان توسعه و دست‌اندرکاران تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه و پیشرفت توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ 10 June 2024

به گزارش تابناک قزوین، کتاب «تعاریف و مفاهیم واژگان پرکاربرد در برنامه‌های توسعه و پیشرفت» با هدف کمک به برنامه‌ریزان توسعه و دست‌اندرکاران تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه و پیشرفت توسط «سعید وکیلی»، «الهام وفائی»، «امیر ثامنی» و «اسماعیل بیگی هرچگانی» تألیف و به وسیله انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

یکی از پرچالش‌ترین مباحث مطروح در مبانی برنامه‌ها، مفاهیم و تعاریف واژگان مورداستفاده در تدوین برنامه است. در این کتاب تلاش شده است تا در یک چهارچوب از پیش طراحی شده؛ ابتدا واژه‌های پرکاربرد در نظام برنامه‌ریزی احصاء و به لحاظ لغوی در فرهنگ واژگان فرهنگ‌نامه تخصصی و همچنین فرهنگ‌نامه لاتین معنای این واژگان پیش روی مخاطبان ارائه شود و در نهایت تعاریف این واژگان در اسناد مکتوبات و آرای صاحب‌نظران مورد کنکاش و جستجو قرار گیرد.

کتاب «تعاریف و مفاهیم واژگان پرکاربرد در برنامه‌های توسعه و پیشرفت» برای تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه و بالأخص برنامه‌های پنج ساله و میان‌مدت توسعه کشور می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و این کتاب در ۲۳۲ صفحه و قطع وزیری از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.
/ایسنا

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار