مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: عرضه مستقیم از تولید به مصرف از جمله ویژگی‌های نمایشگاه مد و لباس خانواده ایرانی است که سبب حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴ 02 July 2024

به گزارش تابناک قزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در حاشیه افتتاح نمایشگاه مد و لباس خانواده ایرانی که با حضور فرماندار قزوین، مسئول بنیاد عفاف و حجاب استان، مدیرعامل نوسازی و بهسازی قزوین، مدیرکل امور کتابخانه‌های استان قزوین، مسئول بسیج هنرمندان استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد؛ گفت: طراحی و شکل‌دهی این نمایشگاه بر عهده بنیاد و عفاف و حجاب استان بوده است که کمال تشکر را از آن‌ها داریم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری و شورای شهر برای برپایی این نمایشگاه، افزود: برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی امسال بر پایه ظرفیت استانی طراحان مد و لباس بوده است با این هدف که توان طراحان و تولیدکنندگان استان دیده و به خدمت گرفته شود و در معرض رقابت با یکدیگر قرار بگیرند و آمادگی جهت شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ‌تر و ملی را کسب کنند.

این مدیر فرهنگی استان تصریح کرد: عرضه مستقیم از تولید به مصرف از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است که سبب حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌شود.

براتی اظهار کرد: پوشاکی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود پوشاک طراز اجتماع است و این برای خانواده‌ها به ویژه بانوان دسترس پذیر کردن پوشش عفیفانه را مهیا ساخته و به نوعی آن را تبلیغ و ترویج می‌کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها را از جمله راه حل‌های بسیار مهم در زمینه حل و فصل مشکلات مطرح در حوزه عفاف و حجاب دانست و از آن به عنوان سوق دهنده خانواده‌ها به پوشش اصیل ایرانی اسلامی یاد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در در پایان گفت: مطابق تعاملی که با اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به عمل آمده است، مبنا بر حمایت بیشتر از طراحان مد و لباس استانی است.

در ادامه ناهید همایونلو، مسئول بنیاد عفاف و حجاب استان گفت: امروز طراحان و تولیدکنندگان بومی استان قزوین با ارائه آثار خود در این نمایشگاه، گام موثری در جهت پاسداشت ارزش‌های ایرانی اسلامی بصورت میدانی برداشته اند و ما شاهد تلاش‌ها و زحمات جهادی آنان در حوزه تولید پوشاک عفیفانه و لباس متعارف بوده‌ایم و دستانشان را می‌بوسیم چراکه با فکر و قلب و دستانشان پوشاکی تولید می‌کنند که در مرحله اول حیا را به خانواده‌ها و سپس آرامش را در جامعه ارزانی می‌دارد و این امری مهم و ستودنی است.

مسئول بنیاد عفاف و حجاب استان ابراز امیدواری کرد برپایی این دست نمایشگاه‌ها بصورت مستمر در استان ادامه یافته و ما بتوانیم همواره لباسی متعارف که در شان بانوان و خانواده ایرانی اسلامی هست ارائه و در دسترس آنان قرار دهیم.

گفتنی است؛ این نمایشگاه به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و همت بنیاد عفاف و حجاب استان در سرای بهشتیان مجموعه تاریخی سعدالسلطنه قزوین تا ۱۵تیرماه دایر می‌باشد و زمان بازدید ازساعات ۹الی۱۴ و ۱۶الی۲۲ خواهد بود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار