استاندار قزوین گفت: هیچ گونه خدشه‌ای نباید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم به وجود بیاید، مدیران باید با تمام توان خدمت‌رسانی را به نحو أحسن انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴ 02 July 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت جذب اعتبارات ملی اظهار داشت: تأکید مجدد مجموعه مدیریتی استان در حوزه جذب اعتبارات، ارتباط دستگاه های استانی با ملی است چراکه درصد اعتبارات استانی نسبت به ملی قابل توجه نیست و به میزان قدرت چانه‌زنی استان اعتبارات خوبی می‌توان از دستگاه های ملی دریافت کرد.

وی افزود: نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی آمادگی و همراهی کامل با دستگاه های اجرایی برای پیگیری منافع استان را در سطح ملی دارند و پیگیری های آنها هم در جذب اعتبارات بیشتر موثر خواهد بود. هیچ گونه خدشه ای نباید در مسیر خدمت رسانی به مردم به وجود بیاید چراکه هر کدام از 2 نامزد که به ریاست جمهوری برسند به طور طبیعی چندین ماه زمان می‌برد تا تغییرات آنها به سطوح استانی تسری پیدا کند و مدیران باید با تمام توان خدمت رسانی را به نحو أحسن انجام دهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: نگاه متعهدانه و وفادارانه باعث انتصاب مدیران استان بوده است و به همین دلیل به هیچ وجه نباید مسیر خدمت رسانی به مردم متوقف شود و مدیران گرفتار حواشی شوند. آرمان دولت آیت‌الله رئیسی آرمان امانت‌داری و وفاداری به مردم است و امیدواریم هر آنچه که خیر مردم ایران و ملت‌های آزادی‌خواه است در این انتخابات رقم بخورد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار