کتاب «کارآفرینی و توسعه» با هدف معرفی کارآفرینی و نوآوری، با جستجوی ریشه‌های آن‌ها در علم اقتصاد و ارتباط آن با توسعه، از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶ 02 July 2024

به گزارش تابناک قزوین، کتاب «کارآفرینی و توسعه» با هدف معرفی کارآفرینی و نوآوری، با جستجوی ریشه‌های آن‌ها در علم اقتصاد و ارتباط آن با توسعه، توسط «بیژن رضائی»، «نادر نادری»، «سحر رستمی» و «معین سلیمانی» تألیف و در انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

در این کتاب به درک نقش کارآفرینی، در جدیدترین مفاهیم رشد اقتصادی اشاره شده و نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که با در نظر گرفتن کارآفرینی نوآورانه، باید سیستم ملی کارآفرینی نوآورانه را با توجه به ریشه‌های بومی، اشکال متعدد انتقال دانش بین بازیگران مختلف و سیاست‌های نوآوری تعریف کرد و از ایجاد و توسعه «اکوسیستم کارآفرینی» برای تأثیر بر توسعه نوآوری، حمایت کرد.

این کتاب با نگاه به آینده تا حد زیادی بر نقش کارآفرینی و نوآوری در توسعه اقتصادی تأکید دارد؛ مطالب کتاب در ۲ بخش و ۶ فصل مطرح‌شده که بخش اول درخصوص کارآفرینی نوآورانه و پویایی‌های اقتصادی و بخش دوم در مورد سیستم کارآفرینی نوآورانه در کشور‌های نوظهور است.

به گزارش ایسنا، کتاب «کارآفرینی و توسعه» در ۱۷۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۸۵ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار