عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: رونق گردشگری معضل بیکاری در قزوین را برطرف می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 03 November 2015
حسین غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره ظرفیت‌های شهر قزوین در حوزه گردشگری و نیز میزان استفاده از ظرفیت موجود اظهار داشت: امروزه مسئله درآمدهای پایدار و مستمر یکی از بحث‌های به روز و جدی در سطح دنیا است که یکی از روش‌های تحقق آن پرداختن به حوزه گردشگری است.

وی افزود: در شهر قزوین یکی از اساسی ترین و مهم‌ترین اقداماتی که می‌تواند سبب برطرف کردن مشکلات اقتصادی و تولید درآمد پاک شود توجه به موضوع گردشگری است که باید در اسرع وقت به این ظرفیت مهم پرداخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: امروز بیش‌ترین مراجعات به اعضای شورای شهر مربوط به حوزه کار و اشتغال است و این اتفاق درحالی است که می‌توانیم با پرداختن به موضوع گردشگری بسیاری از مشکلات اشتغال را برطرف کنیم.

غیاثوند با اشاره به اینکه گردشگری در حوزه‌های مختلف به عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود و این ضرورت هم بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: جلسات مختلف در سطح کارشناسان می‌تواند کمک قابل ملاحظه‌ای را برای فراهم کردن بستر افزایش رونق گردشگری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی بین مسئولان از راه‌های موفقیت در عرصه گردشگری است، بیان کرد: همزبانی بدون همدلی زیاد پسندیده نیست و باید در مرحله نخست همدلی را به وجود بیاوریم که خوشبختانه این مهم تا حدود زیادی در بین مسئولان استان قزوین فراهم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اگر تاریخ مدیریتی استان قزوین را ورق بزنیم متوجه می‌شویم که تعامل و وحدت به وجود آمده در بین مسئولان در هیچ دوره‌ای از تاریخ نبوده است و این اتحاد می‌تواند خیلی مؤثر باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار