معاون استاندار قزوین:

تحویل واحدهای مسکن مهر قزوین بدون تأمین زیرساخت‌ها ممکن نیست

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به ضرورت بهره‌مندی شهروندان از خدمات و امکانات زیربنایی و ایجاد مشکلات فراوان در صورت نبود آن، تحویل واحدهای مسکن مهر قزوین بدون تأمین زیرساخت‌ها ممکن نیست.
کد خبر: ۱۲۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 08 November 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مسکن مهر استان قزوین درباره اهمیت مسکن مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه مالکان مسکن مهر بیشتر از قشر ضعیف جامعه هستند، خدمت‌رسانی به آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: در این زمینه تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان باید تلاش کنند تا امکانات شهری را به بهترین نحو ممکن به این قشر از جامعه عرضه کنند که در این زمینه نقش شرکت آب و فاضلاب، گاز، برق، مخابرات و نهادهای فرهنگی تأثیر گذارتر از سایر نهادها است.

معاون عمرانی استاندار قزوین، خدمات فرهنگی، ورزشی، آموزشی و سایر خدمات اجتماعی را از جمله مهم‌ترین خدمات قابل ارائه برشمرد و عنوان کرد: توسعه شهری بدون افزایش سطح فرهنگ عمومی و خدمات فرهنگی، آموزشی و بهداشتی ممکن نیست چرا که در آینده به معضل بزرگی تبدیل می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه تاکنون 18 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است خاطرنشان کرد: واحدهای تحویل شده از امکانات زیربنایی برخوردار هستند و تحویل واحدهای سایر واحدهای مسکن مهر بدون تأمین زیرساخت‌ها ممکن نیست.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: بیش از 10 هزار واحد مسکن هم هنوز واگذار نشده است که تمام تلاش مسئولان بر این است که تا پایان سال این واحدها تحویل متقاضیان شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار