تغییر روزبه آغاز ماجراست.....

خسته نباشید حزب موتلفه قزوین به مدیران اصولگرا/ آیا همتی به لیست قدرت طلبان انتصاب خواهد کرد؟

قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین با اشاره به برکناری روزبه گفت: حذف مدیران اصولگرا از خواسته های قدرت طلبان تمامیت خواه بود که بالاخره با فشارهای پیاپی توانستند به آن جامه ی عمل بپوشانند و قطعا این ماجرا آغاز تغییرات دنباله دار در قزوین خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 19 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین، صفت صالحی در گفت و گو با تابناک با اشاره به خدمات روزبه در قزوین گفت: یکی از اصلی ترین ویژگی های روزبه اعتدال و دور از جنجال بودن او بود که البته با توجه به این که زیر بار حرف زور نرفت برکنارش کردند.

وی بیان کرد: روزبه نتوانست به لیست انتصاباتی که برای او فرستاده شده بود عمل کند و همین سبب شد که برکناری زودهنگامی داشته باشد. البته برای آقای همتی هم چنین ماجرایی خواهد بود و باید ببینیم تصمیم ایشان در این باره چیست.

قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین تاکید کرد: اگر خواسته های اصلاح طلبان در قزوین اجرایی باشد تغییر روزبه تنها آغاز ماجراست و بسیاری از انتصابات او که به میل و خواسته افرادی خاص نبوده است تغییر می کنند که البته همه این احتمالات به تصمیمات استاندار جدید بستگی دارد.

صالحی افزود: البته با توجه به سوابق آقای همتی انتظار می رود وی فردی با تجربه و کارآمد باشد که امیدواریم بتواند در این سیاست زدگی های قزوین به خوبی مدیریت کند.

وی گفت: لازم است از 2 سال تلاش و خدمت صادقانه آقای روزبه و همه ی نیروهای کارآمد ایشان کمال تشکر را داشته باشیم و به آقای همتی توصیه می کنیم که اگر اعتدال را در پیش بگیرند احتمال پیش آمدن ماجرای روزبه برای ایشان هم بسیار است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
اخوند.....علیخانی با زد وبست ولات بازی های سیاسی وپرورش مدیران دزد باعث عقب افتادگی استان گردید روحانی در مورد قزوین روفوزه شد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار