چاپ آگهی تبریک:
شاید به جرات بتوان گفت که اولین کاری که بعد از یک تغییر مدیریتی در استان شاهد آن هستیم چاپ آگهی های تبریک و تشکر از مدیر جدید و مدیران قبلی است که اگرچه در این اوضاع بی پولی نشریات استان قدری لازم است اما باید به این نکته توجه کرد که ادارات دولتی و بسیاری از نهاد ها طبق قانون اجازه چنین کاری را ندارند.
کد خبر: ۱۳۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 30 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین، پیام تبریک و شادباش برای استاندار کار بدی نیست و بخش خصوصی می تواند با هزینه ای که از جیب خود می پردازد دلگرمی را برای مدیر جدید به همراه بیاورد.

اما اینکه یک اداره دولتی یا شبهه  که اتفاقا از کمبود منابع مالی رنج می برد اقدام به چاپ آگهی تبریک چندصدهزار تومانی به استاندار می کند اتفاق نامبارکی است که انتظار می رود شخص استاندار با اینگونه ارگان ها که منابع دولتی را خرج خودنمایی یک دستگاه دولتی می کنند برخورد قاطع نماید تا شاهد تکرار اینگونه اتفاقات نباشیم.

تغییرات در استان همیشه و به همه نوع اتفاق می افتد اما این که بخشی از اعتبارات صرف تبریک به مدیر جدیدو تشکر از زحمات مدیر قبلی باشد قدری خود را درگیر تعارفات کرده ایم و اعتباراتی که شاید می شد در جای بهتری هزینه شود را از بین برده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار