استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، گفت: گروه های سیاسی و نامزدهای انتخابات مراقب باشند که با حربه تهمت،شایعه پراکنی،تخریب و افتراء، رقیب را از میدان بیرون نکنند.
کد خبر: ۱۵۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 31 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، فریدون همتی در بازدید از معاونت ها و دفاتر استانداری و در دیدار رودر رو و چهره به چهره با کارکنان استانداری در سخنانی اظهار داشت: مدیران و کارشناسان استانداری باید دائما با نوآوری و ارائه ایده های ابتکاری و خلاقانه در راستای هماهنگی بین دستگاه ها و فعال کردن ظرفیت های استان در ابعاد مختلف تلاش کنند.

وی افزود: داشتن سرعت عمل و تصمیم گیری خلاقانه از لوازم کار در استانداری است تا بتوان به موقع نسبت به حوادث و اتفاقات عکس العمل نشان داده و پیشگیری ها و پیش بینی های لازم را انجام داد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم مردم را به میدان آورده و کارها را به مردم واگذار کنیم چون ثروت اصلی و ملی درکشور، مردم هستند و دولت باید نقش سیاست گذاری،بسترسازی،هدایتگری و نظارت را برعهده بگیرد.

همتی با تاکید بر ارتقای سطح معیشتی کارکنان در دستگاه های اجرایی، تصریح کرد: کارکنان سازمان ها و ادارات با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند که باید تلاش کنیم در این زمینه گشایشی ایجاد شود و عدالت را که از محورهای نظام اسلامی است در همه سطوح بویژه سازمان ها و ادارات جاری و ساری کنیم.

وی اظهار کرد: استانداری مقر حکومت و حاکمیت است و بفیه دستگاه ها به فرمان اینجا حرکت می کنند بنابراین باید به سازمان ها روحیه خدمت رسانی به مردم را تزریق کرده و آنها را به حرکت درآوریم.

استاندار قزوین اظهار داشت: از سر سفره مردم حقوق میگیریم بنابراین باید کار مردم را به سرعت و بدون وقفه و تاخیر پیش ببریم تا آنها در سازمان ها و ادارات سرگردان نشوند و در این مقوله لذتی است که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

این مسئول عنوان کرد:نباید به گونه ای رفتار کرد که وفقه انداختن و تاخیر در خدمات رسانی به مردم به یک فرهنگ تبدیل شود چرا که مردم پشتیبان اصلی نظام هستند و نظام را با توان نظامی و با تکیه بر نیروی خارجی نمی توان حفظ کرد بلکه تنها پشتوانه و تکیه گاه نظام و حاکمیت به مفهوم واقعی کلمه مردم هستند.

وی اظهار کرد:مدیران در اطلاع رسانی،بیان کارها و معرفی خدمات به مردم باید کوشا باشند تا هم دستاوردها و زحمات کارگزاران و مسئولان منعکس شود و هم اعتماد مردم به نظام بیشتر شود که در سایه این اعتماد ،امید مردم به آینده بیشتر خواهد شد و نظام و دولتمردان را در پیگیری و تحقق اهداف کمک خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین در پایان گفت: باید نیت ها را خالص کرده و رقابت های سیاسی را که برای جامعه و نظام لازم است در چارچوب اخلاق و اندیشه اسلامی به پیش ببریم و گروه های سیاسی و نامزدهای انتخابات هم سعی نکنند با حربه تهمت،تخریب و افتراء رقیب را از میدان بیرون کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار