رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: ناحیه شهری مهرگان با مشکلات جدی روبروست که حل آنها نیازمند حمایت مالی مسئولان استانی است.
کد خبر: ۲۷۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی کاظمی درهنگام بازدید نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ازطرحهای عمرانی شهر محمدیه گفت: شهرداری محمدیه در اجرای پروژه های عمرانی سرآمد است و با فعالیتهای عمرانی و فرهنگی زمینه رضایت مندی شهروندان را فراهم کرده است.

کاظمی بیان کرد: با توجه به وضعیت مالی و اقتصادی کشور شهرداری محمدیه برای تکمیل و تسریع طرح های دردست اجرا با واگذاری ملک و زمین تلاش کرده تا منابع مالی خود را تامین کند و تاکنون موفق عمل کرده است.

رئیس شورای شهر محمدیه جذب سرمایه گذار بخش خصوص را از الویت های شورا برشمرد و افزود: اعضای شورای اسلامی با همدلی و تعامل برای توسعه شهری اقدام کرده اند و تاکنون با جذب چند سرمایه گذار علاقمند به توسعه شهری توانسته ایم طرح های بزرگی را اجرایی کنیم.

کاظمی بیان کرد: با الحاق ناحیه شهری مهرگان به شهر محمدیه مسئولیت مدیران شهری چندین برابر شده و با توجه به افزایش جمعیت ساکن در آن باید مسئولان استانی با حمایت جدی و اختصاص اعتبارات مناب زمینه تامین نیازهای اسای این ناحیه از خدمات ضروری و شهری را فراهم کنند.

وی گفت: شهرداری با همه مشکلات مالی تلاش کرده با رویکرد خدمت رسانی به مردم کم درآمد بخش زیادی از اعتبارات خود را برای اجرای طرح های خدماتی و رفاهی در مهرگان بکار گیرد و ساخت بوستان، آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز، ساخت پل و تامین ناوگان حمل و نقل از کارهایی است که در این ناحیه انجام شده است.

کاظمی اضافه کرد: تامین نیازهای آموزشی و خدماتی از نیازهای اساسی این شهر است که امیدواریم رویکرد مسئولان استانی توجه بیشتر به این ناحیه و همراهی برای حل مشکلات آن باشد.

رئیس شورای شهر محمدیه در موردتقسیمات کشوری هم نکاتی رایادآورشد و افزود: وضعیت شهرستان شدن محمدیه، جابجایی عوارضی اتوبان و ساخت بیمارستان در محمدیه از مشکلات اساسی است که انتظار داریم پیگیری لازم برای انجام آن صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار