رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی این استان با حمایت دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال جاری، تعداد 80 شغل مستقیم در زمینه پوشاک و فرش ایجاد می‌کند به صورتی که 80 نفر مشغول به کار می‌شوند.
کد خبر: ۲۷۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدحسین فائزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امروزه تهیه لباس برای بانوانی که مقید به پوشش اسلامی و ایرانی هستند با دشواری و مشکلاتی همراه بوده که در همین راستا جهاد دانشگاهی استان قزوین به مدت 3 سال است اقدام به تربیت طراحان لباس، فراهم کردن زیرساخت، ارائه آموزش تخصصی کرده که طرح‌های ارائه شده مورد قبولی و رضایت بازار استان قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در همین راستا کارگاه تولیدی پوشاک بانوان با نگاه درون‌زا بودن و با توجه به توانمندی‌های جامعه و انتظارات بازار راه‌اندازی می‌شود که در این زمینه حمایت مسؤولان ضروری است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین افزود: در این کارگاه‌ها از جنس مرغوب استفاده می‌شود و همچنین کاهش سطح هزینه تمام شده لباس در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌شود در کارگاه تولیدی پوشاک بانوان 70 نفر مشغول به‌ کار شوند.

فائزی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین با حمایت دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال جاری، تعداد 80 شغل مستقیم در زمینه پوشاک و فرش ایجاد می‌کند به صورتی که 80 نفر مشغول به کار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار