برگزاری کلاس مربیگری و استاژ بین‌المللی در قزوین

کلاس مربیگری و استاژ بین‌المللی با مدرسی گراند مسترلی چانگ‌سو رئیس کمیته فنی کنفدراسیون جهانی هاپکیدو در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کلاس مربیگری و استاژ بین‌المللی با مدرسی گراند مسترلی چانگ‌سو رئیس کمیته فنی کنفدراسیون جهانی هاپکیدو در روزهای 22 و 23 مردادماه در دو بخش آقایان در سالن یادگار امام و بانوان نیز در سالن ورزشی امام علی(ع) شهر الوند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ناظران فدراسیون در بخش آقایان و بانوان را رئیس و نایب رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در این دوره برعهده دارند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین خاطرنشان کرد: کلاس مربیگری و استاژ بین‌المللی با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های رزمی و أخذ مجوز شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار می‌شود.

هادی‌چگینی یادآور شد: کلاس مربیگری و استاژ بین‌المللی با حضور استاد هاشم‌پور رئیس سبک هاپکیدو whc کشور و خاورمیانه و استاد فرهاد روستازاده‌پاشاکی رئیس هاپکیدو whc هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در شهر الوند برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار