معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: باید برنامه‌ریزی لازم و دقیق برای حضور مسؤولان کشوری در هفته دولت در استان قزوین انجام شود.
کد خبر: ۲۷۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوبن به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ایوب رحیمی در دومین همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد با تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع که باید توجه ویژه به آن شود هفته دولت است که باید ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهیدان دولت به‌ ویژه شهیدان رجایی و باهنر اقدامات و برنامه‌های مناسب و در سطح مطلوب در هفته دولت در استان قزوین انجام شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای کارگزاران و دست‌اندرکاران امور اجرایی کشور است که اقدامات و برنامه‌های انجام شده را برای مردم جامعه بیان و بازگو کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: با توجه به اینکه در جامعه امروزی مشکلات و معضلات اقتصادی وجود دارد با این حال اقدامات و خدمات بسیاری در جامعه انجام شده که در باید این برنامه‌ها و اقدامات نیز صورت گیرد و به صورت دقیق و صادقانه به مردم استان قزوین اطلاع‌رسانی شود.

رحیمی تصریح کرد: موضوع ضعف مراعات قواعد اخلاقی در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم جامعه در وظایف و رسالت خود اصول و قواعد اخلاقی را رعایت کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم جامعه نیز باید با صداقت با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته باشند که همکاری مردم و مسؤولان باید دو طرفه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: باید توجه ویژه به بهبود وضعیت اقتصادی مردم، امنیت اجتماعی و مشکلات مربوط با اعتیاد صورت گرفته و اقدامات بسزایی در این زمینه انجام شود.

رحیمی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت بیان کرد: باید برنامه‌ریزی لازم و دقیق برای حضور مسؤولان کشوری در هفته دولت در استان قزوین انجام شود.

* خرید 54 هزار تن گندم در سال جاری

فرماندار استان قزوین نیز در این جلسه با اشاره به خودکفایی خرید گندم اظهار کرد: 54 هزار تن گندم در سال جاری خریداری و به سیلوها تحویل داده شده است.

سیدعلی موسوی عنوان کرد: خرید گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته این در حالی است که در سال گذشته 34 هزار تن بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار