رئیس هیأت ورزش‌های رزمی قزوین:

موی‌تای‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: میکاییل امیری موی‌تای‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی موی‌تای برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه دعوت شد.
کد خبر: ۳۱۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 27 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: میکاییل امیری موی‌تای‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی موی‌تای برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه دعوت شد.

وی با بیان اینکه رضا احمدی مسؤول انجمن موی‌تای هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین استاد میکاییل امیری موی‌تای‌کار قزوینی است،‌ ادامه داد: این اردو از 8 تا 29  آبان ماه جاری در تهران، مجموعه ورزشی کبکانیان سالن اختصاصی فدراسیون ورزش‌های رزمی زیرنظر استاد مهین‌‌ترابی سرمربی و معتمدی مربی تیم ملی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: میکاییل امیری در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در استان کردستان در خرداد ماه سال جاری برگزار شد، توانست مدال با ارزش طلای جوانان را کسب و مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کند.

هادی‌چگینی عنوان کرد: امیری تاکنون چند مدال با ارزش در رشته موی‌تای در سطح کشوری و ملی کسب کرده است و امیدواریم در انتخابی درون اردوی تیم ملی که پیش‌رو دارد، فیکس تیم ملی جوانان شده و راهی مسابقات جهانی روسیه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار