دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین از کسب پنج نشان رنگارنگ تکواندوکاران استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 31 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین طیار تقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین٬ گفت: تکواندوکاران استان در این مسابقات با عملکرد خوب و قابل‌قبول خود توانستند در پایان این رقابت‌ها پنج نشان ارزشمند را کسب کنند.

وی افزود: تیم تکواندوی استان در رقابت‌های قهرمانی کشور یک نشان طلا٬ دو مدال نقره و دو مدال برنز را به دست آورد.

تقی پور گفت: تیم تکواندوی استان در این رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و موفق شد با درخشش در میان قطب‌های تکواندو سه فینالیست در هشت وزن برگزارشده رقابت‌های قهرمانی کشور داشته باشد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین خاطرنشان کرد: تکواندوکاران استان با کسب پنج نشان رنگارنگ علاوه بر بهترین عملکرد خود در طول سال‌های اخیر موفق شدند در میان قطب‌های تکواندوی کشور ازجمله استان‌های تهران٬ البرز٬ گیلان و مازندران در بخش تیمی هم سکوی نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

وی اظهار امیدواری کرد که عملکرد خوب تکواندوکاران استان در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور تداوم داشته باشد و تکواندوکاران خوب استان بتوانند با حضور در ترکیب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی خوش بدرخشند و برای نخستین بار مدال‌های ارزشمند جهانی را برای جامعه ورزش تکواندوی استان به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگ‌سالان کشور با شرکت بیش از ۲۰۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور به میزبانی تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار