امام‌جمعه موقت قزوین:
امام‌جمعه موقت قزوین گفت: امروز که دشمن هجوم فرهنگی و نفوذ را در دستور کار خود قرار داده باید فرهنگ دینی و انقلابی در اولویت مسئولان و از ضروریات باشد چرا که غفلت از این موضوع تیشه به ریشه خود زدن است.
کد خبر: ۳۳۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 21 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین حجت‌الاسلام علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا قزوین، با اشاره به لزوم پی‌گیری دست آوردهای سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان قزوین اظهار کرد: باید منتظر به نتیجه رسیدن این دست آوردها بود که بی‌شک برای این منظور، نیازمندهمت مسئولان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه نباید این واقعیت را از نظر دور داشت که توجه به فرهنگ و علم، نیاز اصلی و از ضروریات جامعه است، افزود: اگر اقشار مختلف مردم و مسئولان، خود را به سرگرمی‌های فرعی مشغول سازند، از اصل بازمانده و دچار خسران خواهیم شد.

امام‌جمعه موقت قزوین بابیان اینکه در حال حاضر نظام اسلامی مورد تهاجم فرهنگی از سوی دشمن قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان کشور و انقلاب با این ترفند درصدد پخش هوای آلوده در جامعه هستند که اگر اقدامی صورت نگیرد، در نتیجه آن دچار مسمومیت خواهیم شد.

وی ادامه داد: ما به هوای سالم نیازمند هستیم لذا در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن که در تلاش است تا با هجمه فرهنگی خود هوای مسمومی را در جامعه ایجاد کند، باید مسئولان به دنبال راه چاره مناسب و کاربردی برای مقابله با آن باشند.  

حجت‌الاسلام قابل در پایان با تأکید بر اینکه موضوع فرهنگ باید همواره در اولویت مسئولان قرار بگیرد، تصریح کرد: فرهنگ دینی و انقلابی از مسائل اول و ضروری کشور است چرا که دشمن هجوم فرهنگی و نفوذ را در دستور کار خود قرار داده و می‌خواهد بانفوذ در این حوزه به اهداف خود دست یابد لذا غفلت از این موضوع تیشه به ریشه خود زدن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار