نهمین نمایشگاه فرش دستباف در قزوین افتتاح می‌شود

نهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلوفرش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 23 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، هادی طاهرخانی مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي استان قزوين گفت: نهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلوفرش از تاريخ 5 لغایت 10 دی ماه بمدت شش روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه برای نهمین بار در استان قزوین  با حضور بيش از 50 تولید کننده، صادرکنندگان و فعال حوزه فرش دستباف از استان‌های آذربايجان شرقي، قم، کرمانشاه، زنجان، ایلام، یزد، آذربايجان غربي، گلستان، چهارمحال و بختياري، قزوین و تهران در فضایی به مساحت4000 متر مربع برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: آشنايي مردم با اين هنر ملي، حمايت از توليدكنندگان داخلي، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی،ترويج و توسعه صنعت فرش دستباف، ايجاد فضايي جهت برقراري ارتباط مستقيم بين مصرف كننده و توليد كننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

طاهرخانی در پایان یادآور شد: نهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلوفرش در مدت برگزاري از ساعت 15 الی 21:30  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خميني(ره)، جنب صدا و سيما پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار