رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قزوین خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی سلامت اداری و حقوق شهروندی

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی سلامت اداری و حقوق شهروندی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 11 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سید رضا طالبی رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه دورۀ آموزشی سلامت اداری گفت: نظر به ضرورت آموزش نیروها در زمینه صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و حقوق شهروندی با همکاری اداره کل بازرسی استان، هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و معاونت های پشتیبانی و برنامه ریزی استان، کارگاه آموزشی سلامت اداری و حقوق شهروندی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.
وی افزود: این کارگاه آموزشی به مدت یک روزه، ویژه کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مناطق استان و اعضا و بازرسان کمیته سلامت اداری استان برگزار شد.
رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان قزوین خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مناطق استان به عنوان مسئولین دبیرخانه های سلامت اداری مناطق هستند.
طالبی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی رفع ابهامات موجود در بحث سلامت اداری بوده که بسیار مثمرثمر واقع شد، البته پیشنهاد برگزاری دوره های مشابه برای رؤسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق استان نیز مطرح است که در حال برنامه ریزی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار