در قالب کمک‌های مردمی

جمع‌آوری 2 میلیارد تومان در جشن نیکوکاری پیش‌بینی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: جشن نیکوکاری هجدهم اسفند ماه سال جاری در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، وحید میرزایی‌بافتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: در این ایام کمیته امداد برنامه‌های مختلفی را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار می‌کند تا هدایای نیکوکاران را به دست نیازمندان برساند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم طی جلسات متعددی برای برگزاری جشن نیکوکاری ملی انجام شده است، بیان کرد: این جشن هجدهم اسفند ماه سال جاری به صورت نمادین در یک روز برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با بیان اینکه این نهاد از آذر ماه سال جاری انفاق‌کنندگان را شناسایی کرده است، عنوان کرد: همچنین این نهاد خیران اصناف، اتحادیه، حامیان اکرام، محسنین و مشترکان فعال صدقات را شناسایی کرده و ارتباط‌گیری چهره به چهره و مکاتبات لازم را انجام داده است.

میرزایی‌بافتی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و 900 میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: در سال جاری تاکنون 281 میلیون تومان تاکنون جمع کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا 2 میلیارد تومان جمع‌آوری شود.

این مسؤول با بیان اینکه کیفی‌سازی پایگاه مردمی مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین است، ادامه داد: در این پایگاه کارشناسان به سؤالات و شبهات مردم در کمیته امداد پاسخ می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار