رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های قزوین
رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های قزوین گفت: استان در 5 سال متوالی رتبه نخست کاهش تلفات جاده‌ای را داشته که این امر در سایه اراده و همکاری دستگاه‌های ذی‌ر‌بط محقق شده است
کد خبر: ۴۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 30 May 2015

به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر سیارمه صبح امروز در نخستین نشست کارگروه کمیته حمل و نقل شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه کاهش تلفات با آموزش و همراهی آحاد مردم میسر می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر دفتر جمعیت در 10 استان کشور فعال شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت نهادی غیردولتی است و از ظرفیت همه مردم برای تحقق اهداف خود بهره‌گیری می‌کند، افزود: استان قزوین در مدت کوتاه فعالیت خود و همکاری با دست‌اندرکاران ذی‌ربط در بخش حمل و نقل به صورت الگو مطرح شده است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین اضافه کرد: استان در پنج سال متوالی رتبه نخست کاهش تلفات جاده‌ای را داشته که این امر در سایه اراده و همکاری دستگاه‌های ذی‌ر‌بط محقق شده است.

سیارمه با بیان اینکه ایمنی یک معضل ملی است، ادامه داد: ایمنی یکی از مؤلفه‌های رعایت قوانین و مقررات است که باید آموزش آن مستمر بوده و از پایه‌های دبستان آغاز شود.

این مسئول تصریح کرد: اشتیاق دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل در این خصوص زیاد است و باید به صورت درون و برون‌شهری به آن نگاه اجمالی داشت و از همه امکانات در این راستا بهره برد.

رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های قزوین با بیان اینکه یکی از عوامل در سوانح جاده‌ای فرسودگی ناوگان است، خاطرنشان کرد: جایگزینی خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی می‌تواند در کاهش سوانح تأثیرگذار باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار