رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در قزوین گفت: امروز کشور عزیزمان بیش از هر زمانی به یک رئیس جمهور عادل و شجاع نیاز دارد که این موارد از خصوصیات بارز شخصیتی حجت‌الاسلام رئیسی است.
کد خبر: ۴۱۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 02 May 2017
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی درباره وضعیت کنونی کشور اظهار داشت: امروز کشور در وضعیتی قرار دارد که ادامه این روند چیزی جز رکود، تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی و بیکاری برای جوانان به همراه ندارد.

وی با بیان اینکه چهار سال است که بازیچه تدبیر شده‌ایم عنوان کرد: متأسفانه نگاه به دست بیگانگان و بی‌تدبیری سبب شده است تا از ظرفیت‌های داخلی کشور و جوانان پر استعداد غفلت شود و دشمن نیز در این میان زمان را به نفع خود نگاه داشته و پیشرفت کشور را به تعویق انداخته است.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در قزوین تصریح کرد: فاصله طبقاتی در کشور بیداد می‌کند و کارگران شرمنده خانواده‌هایشان هستند این در حالی است که بسیاری از یقه سفیدان با فرار از مالیات به این فاصله طبقاتی دامن زده‌اند و باید به گونه‌ای عمل شود که داد محرومان ستانده شود.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور باید در مسیری قرار گیرد تا فاصله طبقاتی و بیکاری به پایین‌ترین حد خود برسد تأکید کرد: امروز کشور بیش از گذشته به یک رئیس جمهور عادل و شجاع نیاز دارد که این خصوصیت‌ها باید در رئیس‌جمهور آینده به وضوح مشخص باشد.

وی ضمن بیان اینکه ستاد حجت‌الاسلام رئیسی یک ستاد مردمی است بیان کرد: شجاعت و عدالت از خصوصیات بارز شخصیتی حجت‌الاسلام رئیسی است و ایشان هدفی جز خدمت خالصانه به مردم به دور از شعار ندارد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر چیز مهم‌تر و اساسی‌تر است و نباید بگذاریم که بیگانگان با به راه‌انداختن بازی‌های سیاسی این پیشرفت را به تعویق بیندازند.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در قزوین گفت: موقعیت بنده به عنوان مشاور سپاه پاسداران استان قزوین بسیار خوب بود، اما اصولگرایان به دنبال راحتی نیستند و انجام وظیفه ما در مسیر انقلاب اسلامی مهمتر از هر چیز دیگری است.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر موفقیت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از هر چیزی در حال حاضر مهم‌تر و اساسی‌تر است و به همین دلیل از مقام خود در سپاه پاسداران استان قزوین استعفا دادم و در این راه باید نیروهای اصولگرا و معتقد به نظام را زیر یک چتر واحد در استان قزوین بسیج کنیم تا به هدفی والای‌مان دست یابیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار