رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: فعال‌سازی و رفع مشکل ۱۰ هزار واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۴۳۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 29 May 2017
علی پرزحمت بعد از ظهر امروز در نشست با معاونین صنعت و معدن استان اظهار داشت: به روزرسانی آمار و اطلاعات  بخش صنعت و معدن  در استان امری لازم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به  برنامه‌های پیش‌بینی شده در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری آمار و اطلاعات حوزه صنعت و معدن به روزرسانی می‌شود.

پرزحمت با اشاره به  پیش‌بینی برنامه‌های جدید در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال 96 گفت: پیش‌بینی شده که در سال جاری با در نظر گرفتن منابع مشخص  جهت رفع مشکلات  کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای معدنی نیز تسهیلا ت پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد : استان قزوین درسال گذشته در بحث رونق تولید  دارای مقام برتر کشور شد در حالی که بسیاری از استان‌های صنعتی بزرگ کشور در رتبه‌های بعد از استان قزوین قرارگرفتن و این نشان از تلاش جدی  دست‌اندرکاران این حوزه است.

پرزحمت با اشاره به هدف‌گذاری پیش بینی شده در جهت پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال96 گفت: فعال‌سازی و رفع مشکل  10 هزار واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد  در سال جاری  برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود‌: به زودی  بخشنامه  و دستور‌العمل پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری از سوی وزارت صنعت معدن و بانک مرکزی جهت اجرا در استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

رئیس سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان قزوین  تصریح کرد: به زودی فعالیت  کار‌گروه تسهیلات رونق تولید پس از ابلاغ دستور‌العمل و بخشنامه‌های مربوطه ‌وزارت  صنعت و، معدن و تجارت و همچنین بانک مرکزی اقدامات خود را آغاز خواهد کرد.

پرزحمت گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و معدنی در سال جاری به زودی آغاز می‌شود.

وی بر پرداخت تسهیلات به منظور تکمیل واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه‌تمام در استان تاکید کرده و این امر را در اولویت برنامه‌ها برشمرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار