مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین:

برگزاری چهارمین مرحله آزمون های کتبی و الکترونیکی هماهنگ در قزوین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: چهارمین مرحله آزمون های کتبیِ و الکترونیکی هماهنگ ،تفاهمنامه و صنعت ساختمان در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 05 September 2017
به گزارش تابناک قزوین منصور جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهارمین مرحله آزمون های کتبیِ و الکترونیکی هماهنگ، تفاهمنامه و صنعت ساختمان از  ۲۱ شهریور لغایت ۱ مهر سالجاری در هفت حوزه استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون ها برای سنجش مهارت ۱۳۵۰ نفر از معرفی شدگان آموزش دیده مراکز ثابت و آموزشگاه های آزاد اجرا خواهد شد که از این تعداد ۷۵۱ نفر زن و مابقی مرد هستند در همین مرحله معرفی شدگان صنعت ساختمان ۳۲۶ نفر بوده و معرفی شدگان تفاهمنامه صنایع دستی ۱۶۸ نفر بوده که ۱۵۱ نفر زن  و ۱۷ نفر مرد هستند که متقاضیان باسواد برای انجام آزمون کتبی در یک شیفت در حوزه های آزمون مربوطه حاضر خواهند شد.

جلیلوند با اشاره به نقش و اهمیت ارزشیابی مهارت در اعتباربخشی به آموزش های فنی و حرفه ای، ارتقای کیفیت گواهینامه ها در استان صنعتی قزوین را منوط بر اجرای آموزش های مهارت محور و برگزاری ارزشیابی ها را کیفیت محور دانست.

مدیر کل تاریخ برگزاری آزمون های هماهنگ مرحله چهارم سالجاری را ۲۱ شهریور لغایت ۱ مهر و در ده روز اعلام نمود و اظهار داشت: نتایج یک روز بعد از پایان برگزاری آزمونها، در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس www.portaltvto.com به شرکت کنندگان اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار